Rik..

Wohoo!

Har tjänat mina första reklampengar idag, ett steg närmare blondinbella!
Nae kanske inte, men känns ändå bra att tjäna cash för ingenting, en riktig liten utsugare är vad jag är..

Kan rekommendera alla som läser det här och som själv bloggar eller har en hemsida att klicka på bannern under mitt inlägg och skaffa er ett eget tjäna-pengar-på-reklam konto, för när ni ändå sitter och skriver massa skit så kan ni ju lika gärna tjäna något på det.. eller hur?

Ja jag vet att reklam är fett irriterande när man kollar på den där asbra filmen på 3:an och vet att man måste gå upp kl 5 dagen efter för att knalla till jobbet för ha råd med den där förbannade kanalen! och mitt i allt kommer 38 reklamavbrott som förlänger filmen med ytterligare en timme! det är då man bara vill kräkas på reklambolagen..

Men reklam kan ju också förgylla en kväll, t.ex. när man sitter med ett par vänner och dricker öl och någon vrålar:

- ööööh! den här reklamen är as fet! kolla på den dansande bebisen!! Sjuuuukt kul!!

och så skrattar man tills man känner att maginnehållet är på väg upp och alla fylls med en glädje och harmoni, allt detta på grund av en enkel reklam om mjukost!

Så för att summera mitt dravel så tycker jag att ni ska skaffa er lite reklam på era bloggar, för kan blondinbella & co tjäna pengar på sina så kan vi det med!

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Skaaaajj

Jaså, det fungerade alltså? Då ska jag nog slutföra min registrering ;)

2009-07-06 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback