Hmm..

Nu är det så här..

Jag är schliten till 100% idag, och kan därför inte komma på en enda vettig mening att skriva.. så idag blir det bara ett rent ordbajsande från min sida..

Kan väl inleda med att säga grattis till årets studenter! Många av er har redan fått springa ut i vårat arbetslösa samhälle, men några har fortfarande ett par dagar kvar på studentveckan, så ni får ett grattis i förskott!

Apropå studenter så fick jag igår en smak på hur det va på min egen studentvecka som till 89% består av minnesluckor.
Jag gick nämligen ut och även fast jag inte är student så trodde jag för ett ögonblick att så var fallet.. Vaknade nämligen imorse med dunkande huvudvärk, tjutande öron, 700kr fattigare och 3-4 blåmärken! Dock så tillkom även ångesten, vilken man inte hade tid med eller brydde sig om under sin egen vecka..

Men för att summera så hade jag en skitkul kväll och jag kommer säkert göra om det!

Har iallafall fått arslet ur vagnen och röstat, och tillsammans med Robin gjort en ny look på bloggen. Men det är i stort sett det enda vettiga jag har gjort idag.

Nu tänkte jag sluta skriva, efterssom jag inte får ut något vettigt iallafall, men jag vill avsluta med att tipsa om en blogg som förgyllde min dag idag! Läs den! http://engladpojke.blogg.se/



Take Care!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu få du se till och uppdatera så man har nått att läsa;)

2009-06-17 @ 21:46:42
Postat av: Thethirdwheel

Jaja det kommer! så fort jag blir ledig och får en stund över! (vilket inte är allt för ofta..)

2009-06-19 @ 07:13:37
URL: http://thethirdwheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback