Talar ut..

Vet att jag inte är så skillad på att uppdatera min blogg, men för det första så vill jag inte att den ska bli lika blödig och tråkig som alla andras och för det andra så orkar jag helt enkelt inte :P därför skriver jag bara när jag känner att jag har något som är värt att läsas!

Detta också för att ni ska slippa läsa om min totalt händelselösa vardag!

Hela sommaren har min dag sett ut ungefär så här:
  • Sova
  • Cykla
  • Jobba
  • Äta
  • Jobba
  • Äta
  • Cykla
  • Sova
Och det är ju inte så mycket att skriva om!
Men ibland så händer det saker i mitt liv, typ som i fredags
och det är då det brakar loss i min blogg!

Hoppas ni kan leva med det, för jag tänker fan inte ändra mig! Hahaha!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback