Life..

Kanske dags att uppdatera lite igen..
Har tyvärr inget bra ämne att diskutera, så får bli lite tråkig information
om hur min närmaste framtid ser ut. (Om ni nu är intresserade).

Just nu har jag i stort sett slutat jobba på mitt älskade jobb (p.g.a. säsong) men har fortfarande lite småsaker att jobba med som t.ex. Chaufför på vissa happenings och lite annat smått och gått..

Tänkte också ta mig i kragen den här veckan och få iväg lite ansökningar till diverse vinterjobb så man slipper gå kall i vinter. Vill också få ett rätt snabbt svar då jag har planerat att resa en del innan säsongen börjar i december. 

Har ju lovat att hälsa på min älskade vän i Malmö och där vill jag ju stanna ett tag (om jag får). Vill också ta en sväng förbi min tidigare hemstad och hälsa på både gamla och nya vänner, inte så ofta jag får chansen tyvärr..

Sen skulle ju en liten solsemester med drinkar och surfing inte heller vara helt fel innan kylan kommer.

Men vi får väl se vad som händer.. Får ta dagarna som dom kommer..

Tack för mig så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback